Zawór N75 ? 17965 Proszę o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • radek330
    Classic
    • 2012
    • 7

    Zawór N75 ? 17965 Proszę o pomoc

    No dobra, auto wróciło do żywych. Dodatkowe koszty poza powyższymi to robocizna plus chyba przegub - 750,00 zł. Zastanawia mnie jeszcze tylko kwestia oleju do skrzyni JCR, podobno weszło 1,5 litra. Wlany olej to CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75w-90. Czy wymieniał ktoś już olej w tego typu skrzyni i może podać ilość jaką użył do wymiany?
  • cichy10001
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    Zawór N75 ? 17965 Proszę o pomoc

    Witam .Nie wiedziałem czy kontynuować inny temat czy założyć nowy .
    Problem jest ze Skoda Octavi 1,9tdi 2002r. , od czasu do czasu ,gdy "przycisnę",to odłącza turbinę . Wymieniłem N75 ,ale problem nadal jest . Możliwe ,że wymieniłem na wadliwy. Po odczytaniu kodów w Vagu pokazało się : 17965 charge pressure control positive deviation . Czytałem o tym na waszym forum ,ale nie rozumiem ,o co chodzi z tymi dźwigniami i jak to dokładnie zrobić ,znalazłem zdjęcie ale nie jestem pewien .Proszę o pomoc

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10960
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      taki efekt to nie tylko zawór podciśnienia N75
      może to być również
      zasyfiony układ podciśnienia (rurki, zworek zwrotny)
      nieszczelny układ podciśnienia
      przegniły mieszek (gruszka) turbiny
      zapieczone kierownice turbosprężarki
      ...
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Zrob logi dynamiczne i je wklej tutaj.
        Prawdopodobnie bedzie to co w co drugim temacie. Zapieczona zmienna geometria w turbinie.
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • cichy10001
          Classic
          • 2011
          • 2

          #5
          Dzięki za tak szybką odpowiedź .Czy to jest ta dźwignia ,którą należy poruszyć ? http://forum.octaviaclub.pl/files/3_183.jpg

          [ Dodano: Sro 23 Mar, 11 18:58 ]
          A w jaki sposób mogę wykonać te logi ?

          Komentarz

          • wojtass
            Rider
            • 2007
            • 473

            #6
            tak to to najlepiej kluczem chyba 14 poruszaj jak ciezko chodzi masz do czyszczenia kierowniczki, a log sie robi podpinajac kabelek VAG i na kanalach 3,8,11 Oczywiscie musisz miec odpowiedni program do vagowania. Sprawdzasz tak : jak juz masz podpiety kabelek do kompa, wrzucasz 3 i tak od ok 1500 obr pedał w podłoge tak do 4-4,5 tysi obr Tak to wglada w duzym skrócie

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10960
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez wojtass
              tak to to najlepiej kluczem chyba 14 poruszaj jak ciezko chodzi masz do czyszczenia kierowniczki, a log sie robi podpinajac kabelek VAG i na kanalach 3,8,11 Oczywiscie musisz miec odpowiedni program do vagowania. Sprawdzasz tak : jak juz masz podpiety kabelek do kompa, wrzucasz 3 i tak od ok 1500 obr pedał w podłoge tak do 4-4,5 tysi obr Tak to wglada w duzym skrócie
              dobre, pełna instrukcja
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              Pracuję...